stefinindia.reismee.nl

Nog 4 dagen...

Eindelijk, de laatste examens van de opleiding verpleegkunde (hopelijk) zijn achter de rug!

Nu staat er nog een drukke week voor ons te wachten, morgen gaan we namelijk nog 3 dagen op communicatiemeerdaagse naar Dilsen-Stokkem. Hierdoor ben ik genoodzaakt om vandaag al mijn spullen al te verzamelen die ik nodig heb voor mijn reis naar India. Er komt heel wat bij kijken om zo'n reis voor te bereiden, ik heb constant het idee dat ik iets niet bij heb. Maar met behulp van enkele lijstjes is het mij toch gelukt om alles te verzamelen! Helemaal klaar om te vertrekken naar het zonnige India.

Ik heb al heel veel zin om te vertrekken, maandenlang heb ik hier naar uitgekeken en nu zaterdag is het eindelijk zo ver! Een stage als verpleegkunde in Kolkata, wauw!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!